2019-04-30 | WPIS NA LISTĘ RADCÓW PRAWNYCH 25.1

Wpis na listę radców prawnych

Na podstawie art. 24 ust 1, ust.2, ust. 2a w związku z art. 25 ust.1 ustawy o radcach prawnych

Wszczęcie postępowania następuje na wniosek zainteresowanego które przeprowadzane jest zgodnie
z treścią § 15 ust.1 uchwały nr 110/VII/2010 KRRP z dnia 30 stycznia 2010r. w sprawie regulaminu prowadzenia list radców prawnych i list aplikantów radcowskich (tj. Uchwała Nr 275/IX/2016 Prezydium Krajowej Rady Radców Prawnych z dnia 20 lipca 2016r.)

W celu zbadanie istnienia przesłanek, o których mowa art. 24 ust.1 pkt 5 ustawy o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 2115 z póżn. zm.) powołany przez dziekana w trybie § 14 ww. regulaminu zespół, może zadawać pytania z zakresu etyki, zasad wykonywania zawodu radcy prawnego oraz zasad organizacji i działania samorządu radców prawnych.

ZAŁĄCZNIKI:

Wykaz załączników do wniosku o wpis.pdf (rozmiar: 307.09 KB) pobierz
karta-ewidencyjna.pdf (rozmiar: 383.74 KB) pobierz
oswiadczenia1-3.pdf (rozmiar: 27.56 KB) pobierz
informacja-o-przetwarzaniu-danych.pdf (rozmiar: 196.38 KB) pobierz
zalaczniki-1a-i-2a-do-ustawy-z-dnia-10-10-2016r.pdf (rozmiar: 914.88 KB) pobierz

Używamy Cookie

Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej

Wyrażasz zgodę?

TAK
NIE