Komunikat dla aplikantów dotyczący dzienniczków elektronicznych

Szanowni aplikanci,

Informujemy, że od miesiąca września 2019r. system dzienniczka elektronicznego będzie jedyną formą sprawdzania obecności na zajęciach. Poniżej przypominamy instrukcję logowania do dzienniczka:

1. Pierwsze logowanie do ”Dzienniczka”

1. Wchodzimy na stronę: https://katowice.edanet.pl

2. Wybieramy [Załóż konto]

3. Wprowadzamy a. Kod: otrzymany od OIRP podany w ostatniej rubryce na pasku przekazanym przez OIRP np. 82dknKyakt b. Email: mail który został podany przez aplikanta do OIRP c. NOWE HASŁO, którego będziemy używać przy kolejnych logowaniach d. Na podany adres mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Należy w niego kliknąć aby potwierdzić założenie konta.

2. Kolejne logowanie do dzienniczka

1. Wchodzimy na stronę: https://katowice.edanet.pl

2. Wpisujemy email i hasło, które wprowadziliśmy przy rejestracji 3. Wybieramy [Login]

3. Logowanie do sieci WIFI UŚ

Aby zalogować się do sieci WIFI uczelni należy:

1. Włączyć WIFI na urządzeniu mobilnym

2. Wybrać sieć o nazwie: US-OIRP2 i wybrać połącz .

Sieć US-OIRP2 po zalogowaniu będzie pokazywała komunikat o braku Internetu, nie należy się tym sugerować. Telefony wyposażone w system Android będą próbowały się przełączyć do innej sieci, ale należy anulować tą opcję i pozostać w sieci Wifi US-OIRP2. 

3. Wprowadzić nazwę użytkownika: otrzymany od OIRP rpNNN@us.edu.pl 4. Wprowadzić hasło: otrzymany od OIRP podany w ostatniej rubryce na pasku przekazanym przez OIRP np. 82dknKyakt

UWAGA!!!!

W PRZYPADKU PROBLEMÓW Z LOGOWANIEM DO WIFI UŚ PROSIMY O KONTAKT Z INFORMATYKIEM UŚ TEL. 32 3592468, e-mail: michal.dobosiewicz@us.edu.pl

4. Wprowadzanie obecności na zajęciach

1. Wprowadzanie obecności jest możliwe wyłącznie po zalogowaniu się do sieci WIFI na Uniwersytecie.

2. Logujemy się do aplikacji dzienniczka w okresie od 15 minut przed rozpoczęciem zajęć do 15 minut po rozpoczęciu zajęć.

3. Jedno urządzenie mobilne może służyć do logowania przez jedną osobę.

4. Po zalogowaniu w górnej części okna pokaże się przycisk do zaznaczenia obecności.

5. W systemie nie należy!!!

• Wpisywać dodatkowych danych osobowych do profilu

• Udostępniać zdjęcia

• Korzystać z opcji [Płatności]

W razie niepowodzenia logowania podczas zajęć należy zgłosić fakt ten do Izby oraz zwrócić się do osoby prowadzącej zajęcia o pisemne potwierdzenie udziału w zajęciach. Jednocześnie Opiekun roku lub prowadzący zajęcia może w dowolnym czasie dokonać sprawdzenia obecności w formie tradycyjnej.

Ponadto informujemy, że na wrześniowych zajęciach zostanie Państwu podana liczba nieobecności za okres styczeń-lipiec 2019r.

ZAŁĄCZNIKI:

komunikat-dzienniczki-sierpien-2019-instrukcjaaplikanta_zmieniona.pdf (rozmiar: 481.22 KB) pobierz

Używamy Cookie

Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej

Wyrażasz zgodę?

TAK
NIE