2019-09-05 |
Komunikat dla aplikantów dotyczący dzienniczków elektronicznych
Szanowni aplikanci,
Informujemy, że od miesiąca września 2019r. system dzienniczka elektronicznego będzie jedyną formą sprawdzania obecności na zajęciach. Poniżej przypominamy instrukcję logowania do dzienniczka:
1. Pierwsze logowanie do ”Dzienniczka”
1. Wchodzimy na stronę: https://katowice.edanet.pl
2. Wybieramy [Załóż konto]
3. Wprowadzamy a. Kod: otrzymany od OIRP podany w ostatniej rubryce na pasku przekazanym przez OIRP np. 82dknKyakt b. Email: mail który został podany przez aplikanta do OIRP c. NOWE HASŁO, którego będziemy używać przy kolejnych logowaniach d. Na podany adres mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Należy w niego kliknąć aby potwierdzić założenie konta.
2. Kolejne logowanie do dzienniczka
1. Wchodzimy na stronę: https://katowice.edanet.pl
2. Wpisujemy email i hasło, które wprowadziliśmy przy rejestracji 3. Wybieramy [Login]
3. Logowanie do sieci WIFI UŚ
Aby zalogować się do sieci WIFI uczelni należy:
1. Włączyć WIFI na urządzeniu mobilnym
2. Wybrać sieć o nazwie: US-OIRP2 i wybrać połącz .
Sieć US-OIRP2 po zalogowaniu będzie pokazywała komunikat o braku Internetu, nie należy się tym sugerować. Telefony wyposażone w system Android będą próbowały się przełączyć do innej sieci, ale należy anulować tą opcję i pozostać w sieci Wifi US-OIRP2.
3. Wprowadzić nazwę użytkownika: otrzymany od OIRP rpNNN@us.edu.pl 4. Wprowadzić hasło: otrzymany od OIRP podany w ostatniej rubryce na pasku przekazanym przez OIRP np. 82dknKyakt
UWAGA!!!!
W PRZYPADKU PROBLEMÓW Z LOGOWANIEM DO WIFI UŚ PROSIMY O KONTAKT Z INFORMATYKIEM UŚ TEL. 32 3592468, e-mail: michal.dobosiewicz@us.edu.pl
4. Wprowadzanie obecności na zajęciach
1. Wprowadzanie obecności jest możliwe wyłącznie po zalogowaniu się do sieci WIFI na Uniwersytecie.
2. Logujemy się do aplikacji dzienniczka w okresie od 15 minut przed rozpoczęciem zajęć do 15 minut po rozpoczęciu zajęć.
3. Jedno urządzenie mobilne może służyć do logowania przez jedną osobę.
4. Po zalogowaniu w górnej części okna pokaże się przycisk do zaznaczenia obecności.
5. W systemie nie należy!!!
• Wpisywać dodatkowych danych osobowych do profilu
• Udostępniać zdjęcia
• Korzystać z opcji [Płatności]
W razie niepowodzenia logowania podczas zajęć należy zgłosić fakt ten do Izby oraz zwrócić się do osoby prowadzącej zajęcia o pisemne potwierdzenie udziału w zajęciach. Jednocześnie Opiekun roku lub prowadzący zajęcia może w dowolnym czasie dokonać sprawdzenia obecności w formie tradycyjnej.
Ponadto informujemy, że na wrześniowych zajęciach zostanie Państwu podana liczba nieobecności za okres styczeń-lipiec 2019r.
ZAŁĄCZNIKI:
komunikat-dzienniczki-sierpien-2019-instrukcjaaplikanta_zmieniona.pdf (rozmiar: 481.22 KB) | pobierz |