Legitymacje radcowskie już w mObywatelu!

Doczekaliśmy się! mObywatel zapewnia radcom prawnym nową funkcjonalność, czyli elektroniczną legitymację radcy prawnego.

Legitymacja elektroniczna jest dostępna na systemach IOS i Android. Po dodaniu dokumentu do aplikacji możliwe będzie posługiwanie się nią również w trybie offline.

Jakie czekają na Was najczęstsze problemy związane z instalacją?

Nie widzę dostępnej funkcji mLegitymacji radcy prawnego i aplikanta radcowskiego, co mogę zrobić?

Niezbędne jest zainstalowanie najnowszej wersji mObywatela (4.28.0). Jeżeli nie ma możliwości aktualizacji pobrania wersji 4.28 aplikacji mObywatel z App Store, należy postępować zgodnie z poniższym:

Wejdź do przeglądarki internetowej na swoim telefonie i wpisz -> mObywatel 2.0 App Store

Zobaczysz ikonę aplikacji mObywatel

Naciśnij button ZAINSTALUJ

Zostaniesz przekierowany do App store na swoim urządzeniu

Naciśnij button OTWÓRZ, zostaniesz przekierowany do najnowszej wersji aplikacji mObywatel

Zaloguj się

W przypadku użytkowników posiadających system Android należy poczekać na udostępnienie aktualizacji aplikacji mObywatel przez Sklep Play (Google). Nie mamy wpływu na dystrybucję aktualizacji mObywatela 4.28.0.

Czy muszę posiadać ważną legitymację tradycyjną, aby korzystać z mLegitymacji?

Tak, korzystanie z mLegitymacji w aplikacji mObywatel będzie warunkowane posiadaniem ważnej wersji legitymacji tradycyjnej (podobnie jak to ma miejsce w przypadku dowodu osobistego).

Moja legitymacja tradycyjna jest nieaktualna, czy mogę ją zastąpić legitymacją elektroniczną?

Osoby, które nie posiadają legitymacji tradycyjnej, a także te, których legitymacje są nieaktualne lub unieważnione, nie będą mogły skorzystać z elektronicznego odpowiednika w aplikacji mObywatel.

Dlaczego zdjęcie w mLegitymacji różni się od zdjęcia na legitymacji tradycyjnej?

Zdjęcie do mLegitymacji jest pobierane z Rejestru Dowodów Osobistych, co oznacza, że jest takie samo jak zdjęcie, które mamy w dowodzie osobistym.

Co w przypadku kiedy pojawiają się problemy z weryfikacją danych?

Prosimy o kontakt się z właściwą OIRP w celu sprawdzenia prawidłowości wprowadzonych danych.

Mam ważną legitymację tradycyjną i ważną aplikację mObywatel i nie mam dostępu do mLegitymacji. Co mogę zrobić?

Jeśli posiadasz ważny dokument i ważną aplikację mObywatel również skontaktuj się z właściwą OIRP.

 

Używamy Cookie

Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej

Wyrażasz zgodę?

TAK
NIE